مزایای پشتیبانی شبکه | ۶ مزایای پشتیبانی شبکه پاشنه آشیل پشتیبانی شبکه شما چیست؟

مزایای پشتیبانی شبکه

مزایای پشتیبانی شبکه | ۶ مزایای پشتیبانی شبکه پاشنه آشیل پشتیبانی شبکه شما چیست؟

مزایای پشتیبانی شبکه | ۶ مزایای پشتیبانی شبکه

پاشنه آشیل پشتیبانی شبکه شما چیست؟

مزایای پشتیبانی شبکه اگر بخواهم با شما رو راست باشم تا همین چند سال پیش که وابستگی ما به تکنولوژی و سرویس‌های پشتیبانی اینقدر گسترده نبود ،خدمات پشتیبانی شبکه و پشتیبانی کامپیوتری به پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از فروشنده آن محصول خاص محدود می‌شد و تمام!

مزایای پشتیبانی شبکه یک علامت سوال بزرگ  است که البته در نهایت به اضافه کردن پیج های جدید و بروزرسانی و یا تغییرات سخت‌افزاری محدود می‌شد و آن هم با منت.

اما اگر دقت کرده باشید  امروز که دیگر سوپرمارکت‌های سایز متوسط هم  دارای حداقل چند سیستم هستند و نیاز به پشتیبانی شبکه را دارند.

این روزهای پشتیبانی شبکه برای شرکت‌ها دیگر یک الزام محسوب می‌شود. چرا؟شما چقدر از مزایای پشتیبانی شبکه آگاه هستید؟

به عنوان مثال  اگر پشت سیستم یک تکنسین نفتی   بشینید متوجه می‌شوید تعداد زیادی از سرویس‌های شبکه را دریافت می‌کند، از ایمیل و اشتراک‌گذاری فایل‌ها تا سیستم‌های اتوماسیون و مدیریت منابع که به راحتی به بیش از ۳۰ سرویس برای هر کاربر می‌رود.

تعداد سرویس‌هایی که در سازمان شما به هر فرد می‌دهید چقدر است؟ یک بار خودتان بشمارید! مطمئن هستم خیلی از آنها را از قلم می‌اندازید.

حالا برای رقابت در این بازار سخت برای اینکه کارکنانتان کارایی بهتری داشته باشند، می‌بایست از پشتیبانی شبکه و مزایای پشتیبانی شبکه بهرمند شوید، سرویس‌های شما باید ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده به کار باشد.

البته اگر رقیبان و همکاران شما متوجه شوند که سرویس‌های شبکه شما به درستی کار نمی‌کند ممکن است به اعتبار شما لطمه بزند.

هیچ کس نمی‌خواهد تلفنش وسط مکالمه قطع شود و یا ایمیل‌اش به دست کسی نرسد. پشتیبانی شبکه امری حیاتی است.

اگر دوست دارید بدانید که خدمات پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار چگونه است نگاهی به این مقاله بیندازید.

با ما همراه باشید با ۶ مزایای پشتیبانی شبکه جهت کشف پاشنه آشیل پشتیبانی شبکه شما.

کاهش زمان از کار افتادن شبکه و کاهش ریسک

شما می‌توانید با استفاده از سیستم‌های مدیریت پشتیبانی شبکه، قبل از اینکه مشکلات حاد بشوند و یا به وقوع بپیوندند از آنها با خبر شوید.

این کار باعث می‌شود به صورت اتوماتیک زمان از کارافتادن شبکه شما کاهش پیدا کند و ریسک شما را کمتر کند، چون همیشه در وضعیت «روشن» قرار می‌گیرید و بخصوص در مورد سرویس‌های امنیتی که می‌بایست همیشه آماده به کار باشند. در یک کلام واحد فناوری اطلاعات شما ، واحد آتشنشانی نیست که هر لحظه آتش و حادثه‌ای را نجات دهد.

قبلا در خصوص اینکه مانیتورینگ شبکه چیست به صورت مفصل توضیح داده‌ایم اگر دوست داشتید به‌ آن رجوع کنید تا به صورت کامل‌تر با این سیستم آشنا بشوید.

 

بهبود کارایی شبکه با پشتیبانی شبکه

بسیاری از مشتریان ما قسمت بزرگی از خدمات پشتیبانی شبکۀ خود را به شرکت‌های مثل ما می‌دهند تا به صورت از راه دور و یا حضور در صورت لزوم در سازمانشان از مزایای پشتیبانی شبکه بهرمند می‌شوند.

در واقع با برون سپاری مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و پشتیبانی شبکه، سعی می‌کنند با کاهش هزینه نیروهای انسانی ماهر حوزۀ فناوری اطلاعات و استفادۀ هم زمان از تکنولوژی‌های جدید تمام رخدادهای شبکۀ خود را تحت نظر داشته باشند. اگر می‌خواهید نگاهی به این ابزارها داشته باشید، مقالۀ بررسی SIEM های مطرح بازار را از دست ندید؛ واقعا می‌تواند به شما در انتخاب SIEM مناسب کمک کند.

در حقیقت به جای اینکه نیروی فناوری اطلاعات آنها به یک آتش نشان خبره در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل شود که هر لحظه در شرکت در حال بالا و پایین رفتن است تا مشکلات شبکه را برطرف کند.

بر روی بیزنس اصلی سازمان متمرکز می‌شود و به جای تلاش بیش از حد برای نگهداری وضعیت فعلی شبکه به فکر بهبود شبکه می‌افتد.

مقیاس پذیری بهتر از مزایای پنهان پشتیبانی شبکه

وقتی شما پشتیبانی شبکه را به شرکتی مثل پویه‌گام خارج از سازمان خود می‌دهید، ما از طریق نظارت منظم شبکۀ شما هر اندازه پایگاه داده، میزان استفاده از پهنای باند، ظرفیت روتر و غیره می‌توانیم به داده‌های دست اولی برسیم.

از این داده‌ها ،هر دو طرف می‌توانند   برای تجزیه و تحلیل عملکرد یا روند استفاده از سیستم‌ها و سرویس‌ها برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در مورد ظرفیت شبکه و نیازهای عملکرد استفاده کنند.

بعضی از شرکت‌ها فقط به صورت انبوه این اطلاعات را به شما منتقل می‌کنند، و بعضی دیگر مانند پویه‌گام آن را تحلیل می‌کنند تا در صورت وجود هرگونه تغییر به توان با چالاکی بهتری تصمیم‌گیری کرد. اگر دوست دارید که در خصوص Big Picture™ V1.0  شرکت پویه‌گام بدانید به این مطلب سر بزنید.

مدیریت و ارتقا شبکه پاشنه آشیل آتش نشان ها

مدیرت و ارتقا مستمر یکی از کارهایی است که اگر پشتیبانی شبکۀ شما به صورت آتش‌نشانی است و فرهنگ آتش‌نشانی culture fire  fighting در سازمانتان جاریست و به ندرت به آن پرداخته می‌شود. چرا؟

جوابش ساده است، وقت نمی‌کنند!

با وجود اینکه کارمندانتان می‌دانند که باید بهبود مستر شبکه را بر عهده داشته باشند؛ ولی از یک آتش‌نشان خسته این چیزها بر نمی‌آید. یکی از مزایای پشتیبانی شبکه به صورت مدیریت شده همین بهبودهای دائمی است که سازمان شما را به روز نگه می‌دارد و با تغییرات کوچک و دائمی شما را سرپا و سرحال نگه می‌دارد؛ و از خرابی‌های متعدد شبکه و انواع و اقسام مشکلات می‌کاهد.

در حقیقیت بعد از چند سال مجبور نمی‌شوید کل شبکه سازمانتان را بکوبید و از نو بسازید و البته با هزینۀ بسیار زیاد.

ما در پویه‌گام یکی از مزایای که داریم، همین گوشزد کردن و بهبودهای مستمر جهت سرپاماندن کسب‌وکار شماست.

 کاهش هزینۀ استخدام نیروی خبره پشتیبانی شبکه

می رویم سراغ اصل مطلب مزایای پشتیبانی شبکه کاهش هزینه. بزارید رو راست باشیم حفظ و نگهداری نیروی خبره پشتیبانی شبکه هزینه بسیار زیادی را می طلبد.

نیرویی که مهارت های لازم برای مدیریت و پشتیبانی شبکه شما را داشته باشد.

از هزینه آموزش و بروز نگه اشتن آنها تا پیدا کردن جایگزین های مناسب که باید قسمت منابع انسانی با کلی زحمت نیروی را متناسب فرهنگ سازمانیتان را پیدا کند تا هزار و یک مسئله دیگر که خودتان بهتر از ما می دانید.

با برون سپاری پشتیبانی شبکه خودتان از مزایای پشتیبانی شبکه خارج از سازمانتان، خیال همه را راحت کنید.

درک بهتر از زیرساخت شبکۀ شما

شرکت ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده تاکید می‌کنم مدیریت شده، به طور خاص بر روی همه چیز مرتبط با شبکه تمرکز دارد و دسترسی به تمام دانش و مهارت‌های تخصصی لازم برای نگهداری آن را دارد.

آنها نیازهای مختلف سخت‌افزار و نرم‌افزار را درک می‌کنند، و به سرعت متوجه می‌شوند چگونه تغییرات یا حوادث ، محیط شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ و آماده هستند که هر کاری را انجام دهند. این کسب‌وکار آنهاست، و آنها آماده هستند که به شما کمک کنند.

ما در پویه گام سعی می کنیم با گردآوری بهترین ترکیب برای کسب‌وکار شما ، بهترین راه‌حل را به شما ارائه دهیم.

اگر دوست دارید بیشتر در خصوص نحوۀ پشتبانی شبکه ما و یا مزایای پشتیبانی شبکۀ ما بدانید کافی ‌است به ما زنگ بزنید  و یا پیام دهید ؛ تیم متخصص پشتیبانی ما خوشحال می‌شود تا به شما کمک کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا پاشنه آشیل پشتیبانی شبکه را پیدا کرده باشید.