NOC

مرکز کنترل و مدیریت شبکه

NOC

مرکز کنترل و مدیریت شبکه

راه حل ها

نقطه کانونی ردیابی مشکلات شبکه شما

افزایش کارایی با نظارت ۲۴x7

ایجاد تمرکز در مدیریت رویداد‌های شبکه شما و کاهش هزینه‌ها با استقرار NOC شرکت پویه‌گام، طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC متناسب با سازمان شما.

با طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC و راه اندازی آن در سازمان، شما می‌توانید تمام اتفاقات شبکه را در تمامی ۲۴ ساعت روز و در طول ۷ روز هفته مدیریت کنید، و نگرانی شما در مورد مشکلات شبکه با مانیتور شدن تمام نقاط شبکه از بین خواهد رفت. طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC به شما این امکان را می‌دهد که به صورت یکپارچه بر عملکرد همه اجزاء شبکه کسب و کارتان نظارت داشته باشید و در هنگام بروز هر‌گونه اختلال به صورت بلادرنگ از آن مطلع شوید.
اما طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC مرکزی با خرید و نصب چند نرم افزار و سخت افزار به تنهایی ممکن نیست، علاوه بر ابزار و تجهیزات به طراحی و تعریف فرآیند‌های مخصوص این مرکز نیز نیاز می باشد.

اگر دوست دارید تا بیشتر در خصوص نحوه طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC در پویه گام بدانید با ما تماس بگیرید.ما خوشحال می شویم بتوانیم دوستان جدیدی پیدا کنیم.

مزایای طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC

  • ایجاد تمرکز در مدیریت رویداد‌های شبکه شما
  • بدست آمدن نمای شفاف از مشکلات پیش‌آمده
  • عبور از مشکلات بدون توقف سازمانتان
  • افزایش سود با کاهش هزینه‌ها‌ی خرابی
  • افزایش کیفیت خدمات با کارشناسان موجود در سازماتان
طراحی اجرا پیاده سازی مرکز عملیات شبکه NOC
با استقرار سیستم NOC پویه‌گام، سازمان خود را چالاک تر کنید
side
line

استفاده از تکنولوژی Solar Winds

شاید شما هم داستان موفقیت این شرکت را شنده اید، شرکت پویه‌گام مفتخر است که سالهاست از تکنولوژی های شرکت Solar Winds استفاده می کند.

لوگو solarwinds

استفاده از سیستم تیکتینگ

سیستم تیکتینگ را تصور کنید که در جیب شماست و تنها با چند حرکت از وضعیت سیستم تیکتینگ خود با خبر شوید، تیکتینگ های شلوغ و پر دردسر را فراموش کنید، یک سیستم تیکتینگ چالاک نیاز شماست.

سیستم تیکتینگ

 استفاده از تکنولوژی Manage Engine

شاید شما هم داستان موفقیت این شرکت را شنده اید، شرکت پویه‌گام مفتخر است که سالهاست از تکنولوژی های این استفاده می کند.

لوگو Manage Engine
side

بخشی از مهمترین خدمات پویه گام که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

پویه‌گام در یک نگاه

تاریخچه
با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط “برنده – برنده” بهترین نوع ارتباط و همکاری است؛ از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده است.
عضویت در شرکت‌های دانش بنیان
شرکت پویه‌گام در زمستان سال ۹۵ به عضویت شرکت‌های دانش بنیان در آمد، یکی از عنصرهای کلیدی که موجب این افتخار شد، چارچوب ارزیابی Big Picture™ توسط معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری بود.
راهکاری مخصوص سازمان شما
هر سازمانی نیاز‌های خاص خود را دارد، ما نیاز های کسب و کار شما را درک می کنیم و راهکاری متناسب با سازمان شما ارائه می دهیم.
Big Picture™ V1.0
چهارچوب جدیدی است، که با پویایی و ملزومات خود شمایی کلی از سیستم شما متصور شده، و شما را قادر می سازد که به وضح مسیر استراتژیک درست را بپماید.
اخذ مجوز نما
پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما)
خدمات ماژولار
برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می دهد، که به خدمات فناوری اطلاعات به صورت توسعه یافته دسترسی داشته باشید.