Data Center

مراکز داده

Data Center

مراکز داده

راه حل ها

اتصالی بدون توقف

طراحی و پیاده‌سازی مراکز داده، شریان حیاتی کسب و کار شما

با راه‌حل طراحی و پیاده‌سازی مراکز داده Big Picture™ V1.0 پویه‌گام ، قدم به قدم سختی‌های مراحل پیاده‌سازی را پشت سر می‌گذارید و کیفیت عملکرد مرکز داده کسب و کارتان را تضمین می‌کنید.

پویه‌گام، گامی است در طراحی و پیاده‌سازی مراکز داده .

مدیریت مراکز داده هیچ‌وقت به سختی امروز نبوده است، تقاضای سرویس‌های بی‌شمار، پیچیدگی‌های محیطی و ارائه خدمات ۲۴ ساعته، در کنار چالش‌ کنترل هزینه، حفظ و نگهداری آنها، همه و همه شما را به بازنگری در نحوۀ اجرا و مدیریت مراکز داده وادار می‌کند؛ و شما را مجبور می‌کند تا در طراحی و پیاده‌سازی مراکز دادۀ خود بیشتر دقت کنید.

با راه‌حل «مدیریت مراکز داده  پویه‌گام» ، قدم به قدم سختی‌های مراحل پیاده‌سازی را پشت سر بگذارید و کیفیت عملکرد مرکز داده کسب و کارتان را تضمین کنید. مراکز داده سازمان شما می‌بایست چالاکی سازمان شما را افزایش دهد و هزینه‌های خود تا حد ممکن  را کاهش دهد، امروزه هزینه‌های طراحی پیاده‌سازی و نگهداری مراکز داده بر هیچ کس پوشیده نیست.

ما در پویه‌گام بهترین ترکیب ماژولار از نظر هزینه، عملکرد و توسعه‌پذیری در آینده را برای شما انتخاب می‌کنیم.

سیستم مدیریت مراکز داده اطلاعات مربوط به دارایی‌ها و نحوه استفاده از منابع و وضعیت عملیاتی را در کل چرخۀ حیات مرکز داده جمع‌آوری و مدیریت می‌کند، سپس این اطلاعات یکپارچه‌سازی شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و به مدیران گزارش می‌شود تا با اهداف کسب و کار، همسو شوند و عملکرد « مرکز داده»  بهینه شود. ما در تمامی مراحل طراحی و پیاده‌سازی مراکز دادۀ شرکت شما، بهترین ترکیب را ارائه می‌کنیم.

طراحی و پیاده سازی مراکز داده

خدمات کامل مراکز داده Data Center شرکت پویه‌گام

side
line

رعایت استاندارد TIA942

با رعایت استاندارد TIA یک پله بالاتر

لوگو TIA

ارائه خدمات کامل سیستم Cooling

پنکه PNG

ارائه خدمات کامل سیستم Power

کلید PNG

ارائه خدمات کامل سیستم lightning

لامپ PNG

ارائه خدمات کامل سیستم Infrastructure

اسکلت انسان
side

بخشی از مهمترین خدمات پویه گام که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

پویه‌گام در یک نگاه

تاریخچه
با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط “برنده – برنده” بهترین نوع ارتباط و همکاری است؛ از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده است.
عضویت در شرکت‌های دانش بنیان
شرکت پویه‌گام در زمستان سال ۹۵ به عضویت شرکت‌های دانش بنیان در آمد، یکی از عنصرهای کلیدی که موجب این افتخار شد، چارچوب ارزیابی Big Picture™ توسط معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری بود.
راهکاری مخصوص سازمان شما
هر سازمانی نیاز‌های خاص خود را دارد، ما نیاز های کسب و کار شما را درک می کنیم و راهکاری متناسب با سازمان شما ارائه می دهیم.
Big Picture™ V1.0
چهارچوب جدیدی است، که با پویایی و ملزومات خود شمایی کلی از سیستم شما متصور شده، و شما را قادر می سازد که به وضح مسیر استراتژیک درست را بپماید.
اخذ مجوز نما
پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما)
خدمات ماژولار
برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می دهد، که به خدمات فناوری اطلاعات به صورت توسعه یافته دسترسی داشته باشید.