Disaster Recovery

بازیابی از حادثه

Disaster Recovery

بازیابی از حادثه

راه حل ها

بازیابی از حادثه و حملات سایبری Disaster Recovery
“شما را سریع روی خط می‌آوریم”

از آغاز موج حملات سایبری در سال ۲۰۱۲ تا به امروز که حملات و قطعی برق به صورت مکرر اتفاق می‌افتد، مشکلات سخت‌افزاری و خطای انسانی زیادی به وجود آمده است.
مشکلاتی که بسیاری از آنها، از کنترل شما خارج است، البته هنوز بسیاری از سازمان‌ها این رویکرد را دارند که:“ این اتفاق برای من نمی‌افتد”. در حالی که آمار چیز دیگری را نشان می‌دهد. امروزه سازمان‌های بسیاری نیاز به بازیابی از حادثه و حملات سایبری Disaster Recovery دارند.

ما اینجا هستیم که شما را از این طوفان نجات دهیم؛ مهم نیست چقدر خسارت داشته باشید. مهم این است که فعالیت سازمان شما بعد از حملات سایبری هرچه سریع‌تر به حالت اولیه برگردد.

اگر شما نیاز به بازیابی از این حوادث و حملات سایبری Disaster Recovery دارید با کارشناسان ما هر چه سریع‌تر تماس بگیرید، شما باید روی خط برگردید! بازیابی اولین گام است.

side
line

بازیابی تنها ابتدای ماجراست

بازیابی از حادثه شرکت پویه‌گام

چقدر سازمان شما می تواند بدون اطلاعات حیاتی دوام بیاورد؟

بازیابی از حادثه شرکت پویه‌گام
side

بخشی از مهمترین خدمات پویه گام که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

پویه‌گام در یک نگاه

تاریخچه
با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط “برنده – برنده” بهترین نوع ارتباط و همکاری است؛ از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده است.
عضویت در شرکت‌های دانش بنیان
شرکت پویه‌گام در زمستان سال ۹۵ به عضویت شرکت‌های دانش بنیان در آمد، یکی از عنصرهای کلیدی که موجب این افتخار شد، چارچوب ارزیابی Big Picture™ توسط معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری بود.
راهکاری مخصوص سازمان شما
هر سازمانی نیاز‌های خاص خود را دارد، ما نیاز های کسب و کار شما را درک می کنیم و راهکاری متناسب با سازمان شما ارائه می دهیم.
Big Picture™ V1.0
چهارچوب جدیدی است، که با پویایی و ملزومات خود شمایی کلی از سیستم شما متصور شده، و شما را قادر می سازد که به وضح مسیر استراتژیک درست را بپماید.
اخذ مجوز نما
پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما)
خدمات ماژولار
برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می دهد، که به خدمات فناوری اطلاعات به صورت توسعه یافته دسترسی داشته باشید.