ISMS

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

ISMS

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

راه حل ها

نقشه‌ای برای رسیدن به اهداف امنیتی

از کجا باید شروع کنید؟

پیاده سازی ISMS به شما کمک می کند تا شیوه‌های امنیتی استاندارد را به نمایش بگذارید. این کار باعث بهبود روابط کاری و حفظ مشتریان موجود شما می‌شود و به شما یک حریم امن در برابر رقبای خود می‌دهد، بعلاوه این استاندارد شما را در کنار شرکت‌های بین‌المللی قرار می دهد. پویه‌گام با داشتن تجربه‌ای موفق در مشاوره پیاده سازی استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS همراه شماست.

اگر به ISO 27001 “استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات” مراجعه کنید، متوجه می شوید پیاده سازی ISMS یک نقطه‌ی شروع عالی برای مقابله با خطرات امنیتی است. با پیاده سازی ISMS  سیستمی توانمند برای مدیریت و بهبود امنیت سازمان شما ارائه می‌دهد بعلاوه مانند یک نقشه، دید جامعی به شما ارائه می‌دهد که به وسیله آن می‌توانید فاصله کنونی خود را نسبت به اهداف امنیتی سازمان بسنجید.

گواهینامه‌ی و پیاده سازی ISMS در طی یک روز بدست نمی‌آیند، زمان می‌برد تا ساز و کار سازمان با استاندارد‌ها مطابق شوند.تیم پویه‌گام سازمان شما را تا بدست آوردن گواهی‌نامه ISO 27001  همراهی می‌کند. اولین قدم در این راه مشخص کردن کارایی فعلی سازمان و فاصله‌اش با کارایی هدف است،  قدم بعدی پیاده سازی ISMS  برروی سازمان شماست. ارائه راهنمایی­‌های لازم و خدمات پس از اخذ گواهینامه نیز از ویژگی‌های گنجانده شده در این محصول است.

اگر دوست دارید بیشتر در مورد گام های پیاده سازی سیستم مدیریت امینت اطلاعات و پیاده سازی ISMS بدانید به این صفحه سر بزنید.

برای مشاهده اینفوگرافیک ISMS به قسمت اینفوگرافیک‌ها مراجعه کنید.

 پیاده سازی ISMS
نمایی کلی از چرخه پیاده سازی ر سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS
side

بعد از پیاده سازیISMSسازمان شما قادر خواهد بود :

جلوگیری از ضرر‌های مالی و خسارات‌ مرتبط با سرقت اطلاعات

ایزو ۲۷۰۰۱ باعث جلوگیری از خسارات پر هزینه به دلیل عدم رعایت ملزومات امنیتی و همچنین زیان‌های مالی ناشی از دستبرد اطلاعاتی می‌شود.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS پویه‌گام

حفظ مشتریان و گسترش کسب و کار شرکت

ISMSبه شما کمک می کند تا شیوه‌های امنیتی استاندارد را به نمایش بگذارید. این کار باعث بهبود روابط کاری و حفظ مشتریان موجود شما می‌شود و به شما یک حریم امن در برابر رقبای خود می‌دهد، بعلاوه این استاندارد شما را در کنار شرکت‌های بین‌المللی قرار می دهد.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS پویه‌گام

حفظ و تقویت اعتبار شرکت

تصور کنید یکی از حملات سایبری که روزانه برای صد‌ها شرکت اتفاق می‌افتد برای شرکت شما اتفاق بیافتد. آسیب‌های مالی و اعتباری پس از این حمله سایبری تبعات جبران ناپذیری را می تواند برای کسب و کارتان داشته باشد.پیاده‌سازی ISMS سیستم مدیریت امنیت کمک می کند تا از سازمانتان در برابر این تهدیدات محافظت کنید.

سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS پویه‌گام
line
line

دارای نماد نما و عضویت در شرکت های افتا ریاست جمهوری

مفتخریم که از همان سالهای اولیه با اخذ مجوز نما یکی از معدود شرکت‌های بودیم که در این حوزه مجوز فعالیت را داشته ایم،

لوگو مرکز مدیریت راهبردی افتا

مدیریت ریسک

ما با استفاده از استاندارد ISO 31000 در مدیریت ریسک، همراه شما یک گام فراتر بر می داریم.

لوگو ایزو 31000

عضویت در وندور لیست شرکت ملی نفت ایران

مفتخریم که سالهاست در وندور لیست شرکت ملی نفت ایران قرار داریم

عضویت پویه‌گام در وندور لیست شرکت نفت
side

بخشی از مهمترین خدمات پویه گام که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

پویه‌گام در یک نگاه

تاریخچه
با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط “برنده – برنده” بهترین نوع ارتباط و همکاری است؛ از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده است.
عضویت در شرکت‌های دانش بنیان
شرکت پویه‌گام در زمستان سال ۹۵ به عضویت شرکت‌های دانش بنیان در آمد، یکی از عنصرهای کلیدی که موجب این افتخار شد، چارچوب ارزیابی Big Picture™ توسط معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری بود.
راهکاری مخصوص سازمان شما
هر سازمانی نیاز‌های خاص خود را دارد، ما نیاز های کسب و کار شما را درک می کنیم و راهکاری متناسب با سازمان شما ارائه می دهیم.
Big Picture™ V1.0
چهارچوب جدیدی است، که با پویایی و ملزومات خود شمایی کلی از سیستم شما متصور شده، و شما را قادر می سازد که به وضح مسیر استراتژیک درست را بپماید.
اخذ مجوز نما
پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما)
خدمات ماژولار
برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می دهد، که به خدمات فناوری اطلاعات به صورت توسعه یافته دسترسی داشته باشید.