آنی خاچکیان

حضور پویه‌گام در نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا

shakhes 08 1 min

 

آنی خاچیکیان، مدیرعامل شرکت پویه‌گام در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های داخلی افتا در کنفرانس ظرفیت گفت: امیدوارم چنین نمایشگاه‌هایی به‌طور یکپارچه برگزار شوند و طوری باشد که همه شرکت‌های فعال، فرصت برابر حضور داشته‌باشند تا تمایل شرکت‌ها به چنین رویدادهایی کم نشود.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، آنی خاچیکیان، مدیرعامل شرکت پویه‌گام در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های داخلی افتا گفت: مسیری که ما از گذشته در پویه‌گام طی کردیم به این شکل بود که ابتدا در مورد تکنولوژی‌ها صحبت کردیم و بعد به یکپارچه‌سازی آنها پرداختیم و اکنون حرف ما این است که این سیستم‌های پیچیده ارائه‌شده چه در بخش امنیت و چه در بخش خدمات و سرویس‌ها، نیاز به یک‌سری فرهنگ‌سازی و بلوغ دارد. درنتیجه مدتی است که روی ابعاد مختلف این فرهنگ‌سازی و بلوغ کار می‌کنیم و خودش هم به‌طور مرتب درحال بهبود است.

وی در مورد برگزاری چنین کنفرانس و نمایشگاه‌هایی اظهار کرد: من امیدوارم که رویدادهای این‌چنینی به‌صورت یکپارچه برگزار شود. اکنون تعداد رویدادهایی که در سالانه شرکت‌ها درگیر حضور در آنها می‌شوند خیلی زیاد است و درنتیجه کم‌کم به این سمت می‌رود که شرکت‌ها به چنین فرصت‌هایی بی‌تفاوت بشوند. خیلی مهم است که از یک طرف به همه فرصت برابر داده‌شود که بتوانند در رویدادها شرکت کرده و محتوا ارائه دهند و دیگر اینکه که تعداد آنها از یک حدی بیشتر نشود که منجر به بی‌تفاوتی شرکت‌ها برای حضورشان نشود.

شرکت پیشگامان وادی شبکه‌های یکپارچه با نام اختصاری پویه‌گام با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط برنده – برنده، بهترین نوع ارتباط و همکاری است از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت کرده است.

نمایشگاه توانمندی‌های داخلی حوزه افتا در حاشیه کنفرانس ظرفیت طی روزهای ۵ و ۶ مردادماه ۱۴۰۱ در پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد و طی آن بیش از پنجاه شرکت و تعدادی از مراکز آپا دانشگاه‌های کشور به معرفی راهکارها و محصولات خود پرداختند.

منبع: افتانا