ITIL

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

ITIL

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

راه حل ها

 خدمات سریعتر ، تجربه‌ی بهتر ، هزینه کمتر

فرآیند‌های بدون ساختار و پر هرج و مرج را پشت سر بگذارید

با راه‌حل مدیریت خدمات فناوری اطلاعات پویه‌گام، شما ‌می‌توانید سرعت ارائه سرویس‌های فناوری اطلاعات به کاربران سازمانتان را افزایش دهید و میزان رضایت از خدمات فناوری اطلاعات را به طرز چشمگیری بالاتر ببرید.پویه‌گام با سال‌ها تجربه در پیاده سازی و مشاوره ITIL و سیستم های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات همگام شما در پروژه‌های بهبود خدمات فناوری اطلاعات سازمانتان است.
ITIL معروف‌ترین روش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است، که در حقیقت مجموعه‌ای از روش‌ها و تجارب موفق در این وادی می‌باشد. پیاده سازی و مشاوره ITIL در یک سازمان باعث بهبود عملکرد خدمات فناوری اطلاعات در سازمان شما می‌شود و باعث همسو شدن فرآیند‌های خدماتی با نیازهای تجاری سازمان شما می‌شود.اجرای ITIL متناسب با سازمان شما.

مزایای گزارش شده بعد از پیاده سازی و مشاوره ITIL

تجربه بهتر
۲۵% کاهش تماس با پشتیبانی

خدمات سریع
۵۰% افزایش سرعت در تحویل خدمات

هزینه کمتر
۴۰% کاهش هزینه‌های پشتیبانی

پیاده سازی و مشاوره ITIL
با استقرار ITIL شما می توانید تا ۴۰% در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید
side

 پویه گام علاوه بر استفاده از چهارچوب شناخته شده ITIL از متد‌هایی همچون ISO 20000 و COBIT نیز برای برطرف کردن نیازهای کسب و کار شما استفاده می‌کند.

line

استفاده از ISO21000

لوگو ایزو
side

بخشی از مهمترین خدمات پویه گام که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید

پویه‌گام در یک نگاه

تاریخچه
با دارا بودن پیشینه مخابراتی و کامپیوتری موفق و با در نظر داشتن این اصل مهم که ارتباط “برنده – برنده” بهترین نوع ارتباط و همکاری است؛ از شهریور­ماه ۱۳۸۵ شروع به فعالیت نموده است.
عضویت در شرکت‌های دانش بنیان
شرکت پویه‌گام در زمستان سال ۹۵ به عضویت شرکت‌های دانش بنیان در آمد، یکی از عنصرهای کلیدی که موجب این افتخار شد، چارچوب ارزیابی Big Picture™ توسط معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری بود.
راهکاری مخصوص سازمان شما
هر سازمانی نیاز‌های خاص خود را دارد، ما نیاز های کسب و کار شما را درک می کنیم و راهکاری متناسب با سازمان شما ارائه می دهیم.
Big Picture™ V1.0
چهارچوب جدیدی است، که با پویایی و ملزومات خود شمایی کلی از سیستم شما متصور شده، و شما را قادر می سازد که به وضح مسیر استراتژیک درست را بپماید.
اخذ مجوز نما
پروانه فعالیت در نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات (نما)
خدمات ماژولار
برنامه ریزی استراتژیک به شما این امکان را می دهد، که به خدمات فناوری اطلاعات به صورت توسعه یافته دسترسی داشته باشید.